BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

svētdiena, 2010. gada 10. janvāris

Hello, hello!

Skaisti, te nu es esmu. Man beidzot ir pašai savs blogs.
Kurš gan baigi čakarējas un tā kārtīgi es varu sekot tikai pati sev, vai ne, bet nu tas nekas. Esmu izlēmusi, ka drīz vien šeit masveidā gāzīsies iekšā dažādas manas skices un zīmējumi, laiku pa laikam ganjau būs arī kāds boo-hoo pusaudža ieraksts, kurā gaudīšos par to, cik visi ir netaisni pret mani, vai ne, bet pārāk bieži tas nebūs, jo smuki rakstīt es nemāku.

Jā, pie manis šodien.. vakar.. bija Lote. Tas bija... interesanti? Sen nebiju bijusi augšā tā - visu nakti, līdz septiņiem rītā. Jā. Bija jautri. Laikam. Nu, man tā vismaz likās. Tā kā es esmu diezgan nabadzīga un krāt naudu es diežēl nemāku, es Lotei Ziemassvētkos uzdāvināju solījumu, ka es viņu kaut kad uzzīmēšu. ''Kaut kad'' bija vakar. ^^ Veselu pusotru stundu viņa man pozēja, lol. Tas bija smieklīgi, jo viņas seja ir jocīgi sarežģīta un ir grūti atrast to TO, kas ir TAS, kas atšķir viņas seju no kaut kādas random sejas.

šis man iznāca. viņa teica, ka, jo ilgāk skatās, jo vairāk izskatās pēc viņas. Nu, ES nezinu. bāh.


signing out.

4 komentāri:

Lote teica...

YES, WOW, ES TE ESMU. :D un es gaidu visus tos pusaudzīgos ierakstus! :D

sintija teica...

lolz. kā tad.

Lote teica...

nujua. ^______^

medniex teica...

Apsveicu! :D