BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

pirmdiena, 2010. gada 11. janvāris

Inglorious Basterds

Nu tā. Es izdomāju, ka nevaru sagaidīt kad atarhivēsies 2CD Inglorious Basterds, ko es tagad skatos dzerot ledus kafiju no Bītlu krūzes, ēdot sakaltušu baltmaizi. MY OH MY, sen jau gribēju noskatīties TĀDU filmu. Nopietni, es nožēloju, ka nenoliku kaut kur kameru, kas filmētu manu reakciju skatoties ekrānā. Vai nu es histēriski smējos par kaut ko tādu kā ''fuck you'', vai nu atplešu muti un aizmirstu aizvērt, kad jau jocīgi asiņainais skats ir garām. C'mon, face stabbing through a pillow? BEST MOVIE EVER?
Tjā. Tīhirīhihīii... Pēc šīs filmas, varu derēt, man atkal būs TĀAAĀAADS otrā pasaules kara vilnis, ka nevarēšu ne par ko citu domāt. BET, redz kā sagadījās, ka pirms pāris stundām es noskatījos pāris Beavis&Butthead sērijas. Un mani sagrāba TĀDA nostaļģija... Ka pilnīgi nevar. Gaidiet fanārtus. Totally.
O, beidzot atarhivējās.

Peace and love, school sucks,
cynthiastiches signing out.

3 komentāri:

Lote teica...

Lol, es to filmu tā arī nekad nenoskatījos, lai gan man bija datorā. Laikam nav īsti... mana lieta? xD
Mums vajag megaekstraultra FILMU VAKARU! xD

sintija teica...

Lol, man gan PATIKA! :3
haha, man vienmēr ātri uznāk miegs filmu vakaros. vai arī garlaicīgi paliek. xDD

Lote teica...

pfffhrbh, nūģe xD