BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

piektdiena, 2010. gada 15. janvāris

ir skaisti

lai kā es negribētu uzrakstīt kaut ko skaistu, man nekas nenāk prātā. galvā es varu lieliski iztēloties visu, ko gribu teikt, bet kad atveru muti, nekas nenāk ārā. nekas skaisti savirknēts. bet ko gan var gribēt, to kas pašlaik darās ārā nekādi nevar aprakstīt vārdos, jo vienkārši latviešu valodā nav tādu vārdu, kas izteiktu tādu skaistumu. vispār, nevienā valodā, lai neaizvainotu latviešu valodu. cilvēks vienkārši nekādi nevar pateikt cik skaisti ir apsarmojuši koki, cik brīnišķīga ir žilbinoši baltā krāsa pret gaišzilām debesīm un cik blinding ir saulesstari, kas rotaļājas ledus kristāliņos. re, man kaut kas laikam sanāca. jebkurā gadījumā, es šodien gribēju iet fotografēt. es nevarēju izturēt to skatu, kas pavērās pa angļu valodas kabinetu. man gribējās pielēkt kājās un aizvērt žalūzijas, jo vienkārši nekam nevar koncentrēties, ja tavs mīļākais gadalaiks rāda visu ko spēj.

klausos bītlus, dzeru tēju un mēģinu izbaudīt.. kaut ko.

es šodien pati par to nezinot biju nosodīta. man atslēdza internetu, kas vispār bija pilnīgs LOL, jo es to nepamanīju. es laikam tajā brīdī zīmēju.. jā, un skatījos bīvisu un bathedu, ... un spēlēju Half-life 2.
starp citu, man citreiz vajag kādu blakus, kad es kaut ko spēlēju. man vienkārši ir žēl, ka neviens nedokumentē manas reakcijas. kā es nolamāju tēlus, kā es jūtu līdzi savējam un kā es baidos pati no savas ēnas un šauju nost savējos. smieklīgi. bet nē.. nē.. viss ir ok. Half-Life ir viena no labākajām spēlēm pasaulē. in my opinion. onion. lol.


šito es uzzīmēju kamēr biju sodīta ar interneta atslēgšanu.


un šie ir veci HL2 fanārti, ar kuriem gribēju padalīties. jo sist citplanētiešus ar lauzni ir pats foršākais, ko zinātnieks var darīt.


it's been a haaaard daaaayys niiiight ~~~

5 komentāri:

Lote teica...

īstenībā es ļoti gribēju redzēt, kā tu spēlē visas tās savas datorspēles, bet nujā. un man arī vnk šausmīgbieži nekas nenāk ārā unjā. xD
un pirmais zīmējums it traki smuks!
par ko tevi nosodīja?
es mīlu šito ziemu, kamēr vēl nesaldē pārāk ļoti un nav slapji.

sintija teica...

haha, man vienmēr liekas, ka cilvēkiem paliktu garlaicīgi skatīties xD bet .. nu.. someday..someday.. xD

tīihīi.
es īsti nezinu par ko mani nosodīja, laikam par to, ka bremzēju internetu.
kaut kādā mistiskā veidā.
lol.

Lote teica...

iespējams, ka paliktu arī, bet pamēģināt taču var! ...kaut kad. :D

lol, lieta par ko nosodīt? XD ajjj, man tagad gribās uzrakstīt bloga ierakstu veltītu tev, bet es zinu, ka man tāpatās nebūs ko tur rakstīt. :D

sintija teica...

lol. TAS BŪTU TIK FORŠISISISISŠISISSŠŠI! davaj, lol.

icepeach teica...

lol. nu nez kā var sodīt par neta bremzēšanu! drīzāk jau par to ka sēdi pie datora un nekop māju vai nemācies! bla bla

nuja. vienam pašam spēlēt nav tik forši, vajg vismaz lai vēl kādfs līdzi spēlē, lai ir ar ko padalīties sasniegumos! :D:D