BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

svētdiena, 2010. gada 17. janvāris

SPAMS ar fīlingu





Pirms es dabūju teibletu, fotogrāfija bija mans PASSION OF LIFE, vai ne.
Ja kādam ļoti interesē, saišu kastītē ir links uz manu deviantArt profilu.
Tā arī nesapratu, kapēc es tā.. kaut kā.. pēkšņi to visu atstāju novārtā.. un daļēji pametu? Man vēljoprojām patīk fotografēt, bet.. zīmēšana man tagad aizņem daudz vairāk laika.. un.. laikam es esmu vienkārši slinka, jo, lai zīmētu, nekur nav jāiet. xD
lol i'm so fucking miserable.

3 komentāri:

Lote teica...

manuprāt, tu zīmēsi tagad kādu laiku, kamēr aties, un tad atkal viss izlīdzināsies. tā jau parasti ir ar tādām jaunām lietām. *sun*
ājā, par iepriekšējo rakstu atcerējos - es lietoju twitteru. :( AM I BAD? xD
AM I... saindēta? (es zinu kā skan, nav ne jausmas kā jāraksta)

sintija teica...

YES YOU'RE INFECTED. xD

xD lol tādā gadījumā ''jaunā lieta'' - zīmēšana man neatiet jau vairāk kā pusgadu. xD

Lote teica...

nu betbetbet... visam... savs... laiks? XD