BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ceturtdiena, 2010. gada 28. janvāris

tee hee

Te nu es esmu. Damn, like tieši tad, kad es PATIEŠĀM PATIEŠĀM negribējās iet uz skolu man pēkšņi sakāpa temperatūra līdz 38 un es uzmetu sev gultu uz rokas. O_o like, how cool is that?
tjā. katru reizi, kad es saslimstu, es ar laiku saprotu cik garlaicīgi paliek sēžot visu laiku mājās. bet tad kad es esmu vesela, es nekādi nevaru iedomāties, ka varētu palikt garlaicīgi sēdēt mājās un neiet uz skolu. O_o bet nu anyways, te nu es esmu, un šodien aiz garlaicības es noskatījos VISAS 24 episodes Freeman's Mind youtubē. es ĻOTI iesaku visiem Half-Life faniem noskatīties. Vnk, dažās vietās es skaļi smējos, bet citās vietās vienkārši sēdēju un fascinējos par to, cik smieklīgus un trāpīgus komentārus viens cilvēks var izdomāt. Man ļoti gribās, lai man piemistu tāda īpašība, kā kruta, badass asprātība. Like, ja man nepatīk kāds cilvēks, un viņš man piesienas, tad es varētu tā kruti atbildēt, lai viņš atsietos un citi vēl dabūtu pasmieties. Nu kaut kā tā.

Nu re, some HL2 stuff no manas puses.

0 komentāri: