BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

trešdiena, 2010. gada 13. janvāris

wūhū

Yay, es šodien izdarīju to, ko jau sen biju gribējusi izdarīt - nogriezu matus! Like, how awesome is that? Un arī nevis apgriezu galus, bet nogriezu savus 25 cm! Nu, ne es, bet friziere.
Es rīt neeju uz skolu. Nu labi, eju gan, bet ne uz stundām. Es eju uz latviešu valodas olimpiādi, uz kuru mani uzaicināja mana latviešu valodas skolotāja. Like, mani UZAICINĀJA. xD sheesh, man likās, ka esmu epic fail gramatikā.
Es diemžēl aizmirsu, kas man to teica, bet man ļoti patika, ka man to pateica, tāpēc es citēšu un iebliezīšu pāris savus ārtus.
"Saka, ka katra labas mūzikas cienītāja dzīvē ir Bītlu periods. Tu esi īpaši spilgts piemērs."




2 komentāri:

Lote teica...

YAAAAY par matiem. ^____^
unununun jā, es jau draugos vaicāju - kā tad ar naudām un jā, man vajag tevi satikt, lai redzētu. ^^

sintija teica...

ha, es jau gribētu braukt. kaut kad. vai ne. drīzāk jau būtu labāk, ne? xD
bet man nav naudas. lol.
ne vilcienam, ne kā.