BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

svētdiena, 2010. gada 14. februāris

kaut kas notika

un es tikko pirmo reizi mūžā kaut ko iegādājos no Atlants.lv
jā.
es.

tas ir tik baisi, bet es ar savu 10.klases zpd nonācu tādā izmisumā, un latviski nav īpaši daudz teksta par man vajadzīgo tēmu, bet angliski ir atliku likām, un man tā kā negribās tulkot to visu + termini + wāaah, vai ne. nu jūs zināt kāda ir tā sajūta.
atradu Atlants.lv par man vajadzīgo tēmu pēc skata tīri okei darbu. hmmm.
īstenībā, es nožēloju to, ka izsviedu 3 eiro par to, ko saņēmu. bet tas nekas. vismaz man tagad ir ''piemērs'' no kā paskatīties.
jā.

tas ir mans mierinājums man. D8
bēeēeēeee.

3 komentāri:

Lote teica...

Es arī Atlantu mēdzu izmantot par uzziņas materiālu un paraugu, hehe. :D
Un parasti žēl naudas, jā. :(
ANYWAYS, tev tak' jāpabeidz tikai nākamgad, vai ne? :D

sintija teica...

ko? O_o man zpd jāprezentē jau ceturtdien! nu tas.. ķipa maziņais zpd.

lightbird teica...

Es tā arī nekad neizmantoju Atlantu.

Tiesa, es arī esmu aizmirsusi, kā ir mācīties skolā, tagad jau 3. gads universitātē un pilnīgi normāli, kas visa literatūra, izņemot lekciju prezentācijas, ir angliski :D