BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

ceturtdiena, 2010. gada 4. februāris

sveiki

Es esmu laikam atklājusi sev jaunu talantu - saslimt tad, kad man negribās nekur iet un neko darīt. Nopietni. Man vienkārši sakāpj temperatūra, sāk sāpēt galva un izskatos ne pēc kā. Un ko tad vēl vairāk vajag, lai sēdētu mājās? Un tā jau otro nedēļu. Un jocīgā augstā temperatūra parasti ilgst kaut kur divas dienas. joooooocīgi.
Nu, anyways, man likās, ka es ļoti sen neko neesmu rakstījusi, un tikko gribēju teikt, ka nekas jauns ar nav noticis.. bet IR gan!
Ak kungs, man nemūžam nelikās, ka man varētu iepatikties Star Trek. Man tas vienmēr bija licies NU TĀDS nūģu materiāls. Bet nu... tjā. Es noskatījos jaunāko ST filmu, kur viņi visi vēl tādi smuki un jauni, un jā. Here I am. A noob trekkie.

Lūdzu.
un vēl kaut kas nesaistīts ar Star Trek:

2 komentāri:

Lote teica...

es arī gribu tādu talantu. :(((

s.u.s.i.s. teica...

hehehe..ljoti noderiigs talants :3

oho..cik interesanta un smuka tehnika...tas ir photoshops vai kkaads ilustratora panjeemiens?